torsdag 15 september 2011

PLASK OCH LEK

Jag har ett litet problem. Jag har de senaste veckorna försökt hitta något att ha på mig nu när jag ska börja på babysim. Tydligen så ska det finnas speciella blöjor som tål vatten och som förhindrar att små eller stora olyckor smiter ut, om ni förstår vad jag menar. Härom dagen hittade jag just dessa blöjorna i mataffären MEN uppräckte då att den absolut minsta storleken man kunde köpa var från 7kg och uppåt. Jag väger bara 5,3kg!! Jag har letat som en galning på internet men alla jag har hittat så måste man gå upp i vikt och det har jag förstått på mamma att det är inget man vill, iallafall inte hon. Betyder detta att vi som råkar väga lite mindre inte får lov att bada då?! Efter många om och men så hittade mamma ett par till mig, i storlek newborn som betyder nyfödd. Jag vill bara påminna er då om att jag fyller 4 månader på lördag. Men nu är dem här och dem är super snygga.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar