onsdag 30 oktober 2013

FRÅGOR

Det var bara faster Malin som ville veta lite mera. Herregud vad bra ni andra verkar känna mig då.

Faster undrade hur det går med min kärlek Hugo.
Svar: Det går bra. På dagis håller vi det på en lite mer diskret nivå, jag leker med dockorna och Hugo med bollarna men när ingen ser på så byter vi blickar eller till och med kramas lite snabbt.

Vad hittar ni på på dagis?!
Svar: ALLT!! Vi leker med lera, målar, ritar, sjunger, dansar, bakar, bygger kuddslott, leker med dockor, spelar boll, går på utflykt, gungar, åker rutschkana.. you name it!! Världens bästa dagis och fröknar.

Vad hittar jag och pappa på när han är hemma?!
Svar: Är pappa hemma på "rätt" dagar så går vi på gympan. Det tycker jag är dunder roligt. Ibland badar vi med Tindra. Men för det mesta går vi till någon lekplats och leker, går långa rundor med Peppe, pysslar hemma eller så hjälper jag pappa att städa eller tvätta.

1 kommentar:

  1. Tack för dom fina svaren Maggie :-) Alltid kul och läsa om vad du hittar på! Hoppas vi hinner ses en runda till helgen :-) KRAM

    SvaraRadera