tisdag 15 oktober 2013

HURRA

Vad är det för en dag?! Är det en vanlig dag?! Nej det är ingen vanlig dag, för det är min namngivningsdag.. Hurra, hurra, hurra!! Jag vet inte riktigt om man säger hurra när man har namngivningsdag, men det lät väldigt bra. Någon annan man kan säga hurra till är ingen mindre än min vän Isaac i Australien som fyller 2 år idag. Vi har ju fortfarande inte hunnit träffas än, (jag hoppas det blir snart!!), men man måste ju få kunna önska grattis ändå.

Jag vet inte hur Isaac har firat sin dag men min dag har jag firat med att äta köttbullar hos gamla farmor. Jag åt så många att jag inte ens orkade äta pappas mat ikväll. Eller iallafall den som han hade lagat åt mig.

Åh ja, sen har jag ju glömt att berätta att tant Linas bebis har kommit. Det blev tydligen en han och kanske kanske får jag träffa honom snart. Jag längtar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar