torsdag 10 oktober 2013

VECKA 41

Nu har precis tant Lina varit här och hälsat på. Hon har en bebis i sin mage. Han skulle ha kommit i fredags men det ville han tydligen inte och med tanke på att Lina kom hit själv och och fortfarande hade en väldigt stor mage så tror jag inte heller att han har kommit ut. Hur man vet att det är en han vet jag inte riktigt, men Lina verkar rätt säker på sin sak så för hennes skull så hopas jag att hon har rätt. Jag brukar klappa fint på hennes mage när vi ses men idag hade jag fullt upp med att få min docka att sova i vagnen så det hann jag inte. Rykten säger att nästa gång vi ses så kommer han ha kommit ut, men det tycker jag att dem har sagt nu ett tag så det vet jag inte om jag riktigt litar på. Jag tycker ju om bebisar och vill gärna klappa försiktigt på honom och kanske också hålla. Jag får se om jag vågar. Det är ju lite läskigt när dem blir ledsna och skriker. Oavsett när Linas bebis bestämmer dig för att komma ut så har jag en liten present till honom. Något som jag vet att jag skön tyckte om väldigt mycket när jag var en liten bebis. Men mer säger jag inte..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar