fredag 11 oktober 2013

PÅ LANDET

Härom dagen hängde jag med mamma ut till mormor och morfar. Det är alltid lika kul att komma dit, eftersom varje gång har det hänt något nytt. Denna gången var det både något bra och lite mindre bra. Min lilla Leo har fått ont i sina tassar (hovar) för att han har ätit gräs(?!!). Nu måste han stå i en jätte liten hage med plåster på sina tassar. Han fick både en kram och en puss av mig innan jag vandrade vidare till nästa nyhet..



Förra gången jag var hos mormor och morfar ville Gallak(x) åka upp till himmeln och springa i gräset och bada i havet. Men när han kommer tillbaka ska jag klappa och pussa på honom. Mormor och morfar var lite ledsna men sen kom Gejci (Gracie) och då blev dem glada igen. Hon är inte så lik Gallak och inte lika stor, men väldigt söt och busig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar