onsdag 7 november 2012

TRE DAGAR

Jag har inte kräkts på två dagar och börjar nu känna mig som vanlig igen. Nästan iallafall. Jag håller mig helst till cola och brödskivor, vällingen och maten kan mamma själv äta och dricka.
Jag hade ju inte direkt planerat att bli dålig och om jag ska vara ärlig så tycker jag faktiskt lite synd om mamma som fick köra hem tidigare än tänkt från Elin och Elsa, som hon inte träffar så ofta och för att hon för en gångs skull hade tänkt ha kalas igår och tro det eller till och med hade bakat en massa kakor, något som hon ALDRIG annars gör. Men med oss barn så vet man ju aldrig vad som kan hända. Vi är lite som små inslagna paket, man är nyfiken på dem och vill gärna öppna dem men man vet aldrig vad dem innehåller. Och på tal om paket så kom pappa hem igår med ett jätte stort paket igår till mamma som jag tydligen hade hjälpt till att välja ut(?!). Mamma grät och pappa såg nöjd ut men så brukar det vara här hemma när pappa kommer hem med överraskningar.

Imorgon packar jag min väska och ger mig ut på roadtrip. Självklart måste jag hålla mig kräkfri och gör jag inte det så har mamma lovat att bli gråhårig och det hade ju visserligen varit roligt att se men det som väntar i helgen lockar nog lite.



GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA TOKIGA MAMMA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar