fredag 9 november 2012

EJ PÅ TOPP

Tänk vad allt hade varit lättare om bara alla orden kunde falla på plats och jag kunde säga vad det är som är fel. Jag försöker ju förklara men att sen inte någon förstår vad jag menar är ju inte mitt problem.

Igår hälsade jag familjen Jernsäther välkommen genom att kräka inte bara en gång och inte två gånger utan hela tre gånger i deras hall. Det så ändå ut som om att behövde städa så det gjorde inte jätte mycket. Idag är jag inte riktigt på topp. Jag kan inte sätta fingret på vad det är men något tokigt är det som rör sig inne i kroppen på mig. Det börjar bli lite långtråkigt nu att inte kunna röja som jag brukar eller stoppa all mat som jag kommer åt i munnen.
Om ni har några tips på hur man får ordning på magen, (förutom fil, proviva, franska), och energin så hör gärna av er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar