fredag 2 november 2012

IKEA BUS

Igår drog jag, mamma, moster och gammelmoster till en av de roligaste ställena jag vet, nämligen Ikea. Där är så stora ytor att springa på, många sängar att hoppa i och en massa saker som man absolut inte får lov att röra men som jag ändå måste pilla på, vara lite lite.


Vad behöver lämnas in på Småland när man kan ha hela lekplatsen för sig själv.


Jag förstår inte!! Hur många barn som helst gick förbi detta stället och INGEN mer än jag la märke till alla paket som bara låg där och om man var riktigt tyst så kunde man nästan höra hur dem ropade; Maggie! Maggie! Snälla kom och öppna oss. Tyvärr så var det nog bara jag som hörde det och i samma sekund som jag skulle till att starta upprivningen av paketpappert så stoppade moster mig. Det är väldigt bra med mostrar men ibland är dem bara i vägen.


Sen var det dags för att stå i kö. Detta tillhör nog dem tråkigare sakerna på just Ikea. Annars är jag mycket nöjd med denna butiken. Som avslutningsvis blev det en korv och kanelbullar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar