tisdag 27 november 2012

ÅNGEST

Jag som brukar sova så himla bra om nätterna har nu plötsligt drabbats nattångest?!! Ett ord som mamma letat upp någonstans. Om ni inte har märkt det tidigare så tror hon ibland att hon är läkare, eller det är iallafall vad pappa brukar säga. Sen att hon brukar ha rätt i dem flesta fallen hör inte hit. I natt har jag både fått ny blöja, alvedon, lekt i soffan och kommit upp på loftet, men där tog det roliga slut. Jag hann inte ens landa i mamma och pappas säng förrän pappa hoppade ner med mig igen till min egen säng. Jag vet inte riktigt vad det här med nattångest betyder men jag antar att det har något att göra med att jag har skrikit hela natten, eller iallafall mellan 23-06.
Vilken tur att Hugo var på dagis idag och vet hur man piggar upp en. Vi sprang emot varandra och när vi möttes både kramades och pussades vi och hux flux så kändes allt mycket bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar