söndag 25 november 2012

LÖRDAGS ÖS

Vilken dag jag hade igår!! Det märktes att något var på gång här hemma men precis som vanligt så får jag inte veta något förrän i sista stund. Men skit i det nu. Dem tjocka regnkläderna åkte på igår och jag packades ner i vagnen med Peps vid sidan om mig. Ja inte tillsammans i vagnen då utan den stackarn fick springa vid sidan om vagnen, men han verkade lika nöjd med det. Vårt slut destination var havet. Både jag och Peps älskar havet. Han springer rundor som en tokstolle och jag plaskar och stänker så mycket jag bara kan och får. Igår avancerade jag och passade på att smyga iväg när mamma hade fullt upp med att fotografera med sin nya kamera. Det lilla jag har hört så får man lov att gå i vatten när man har gummistövlar på sig och sen att det är väldigt grunt just där vi var kan ju inte jag hjälpa. Eller att mamma hade gympaskor på sig och inte gummistövlar som hade varit väldigt bra att ha på sig just då. Haha!! Slutet gott, allting gott men kul hade jag.

Igår kväll kom Livia och hennes mamma och pappa hem till mig. Det var väldigt längesedan vi sågs så vi hade mycket att ta igen. Först åt vi lyx middag som pappa hade fixat, men sen jag sen röjde vi järnet och vände upp och ner på nästan hela lägenheten.


Jag fick också visat Wiggles för Livia. Fast att hon mest ville kramas så verkade hon gilla dem. Vem gillar inte Wiggles liksom?!!


Hur toppen är inte detta. Livia är längre än mig och nådde ner utan några som helst problem på min cykel och eftersom jag inte når ner men får plats där bak så fick det bli min plats. Toppen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar