måndag 15 oktober 2012

MINI MOSTER

Idag när jag skulle få hem från dagis så låg där ett paket på min hylla. Hmm?!! Jag fyller inte år och det är inte julafton än. När vi kom hem fick jag lov att öppna och då visade det sig att det var en "grattis-på-namngivningsdagen" present från moster Victoria. Och inte vilken present som helst utan en missoni one-piece som satt som en smäck på mig. Det är ju lite av ett måste att ha en "fin" one-piece i garderoben också.

Sen kom mamma och moster hem och då var jag ju bara tvungen att visa alla mina leksaker. Vi lekte med min klossar. Jag fick visa henne hur man gör, eftersom att det bara är mitt sätt som är rätt.




Och sen tittade vi på lite på pappas ipad också. Den är hur kul som helst. Man bara rör lite med fingret på den så händer det en väldans massa roliga saker. Men bäst är ändå att få trycka på den runda knappen så att den tänds och släcks, tänds och släcks, tänds och släcks..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar