söndag 14 oktober 2012

LIKADANA

Mina pojkvän Hugo kom hit för att leka med mig idag. Vi ses ju nästan varje dag på dagis och där leker vi ju också nästan alltid med varandra men när det är bara vi så funkar vi bäst. Idag var det bara vi och våra prat glada mammor såklart. Jag kommer nog aldrig att förstå hur mycket mammor kan ha att prata om. Iallafall, idag utvecklade jag och Hugo vår lek. Vi sprang och jagade varandra runt matbordet, gömde oss bakom soffan, pillade navelludd, skjutsade och skjutsades på cykeln och pussades både en och två gånger.





Jag är lyckligt lottad över att ha fått Hugo som min vän.


My boyfriend Hugo came over to play with me today. We see each other almost every day in kindergarten and playing almost always with each other, but when it's just us as we work best. Today it was just us and our talkative mothers of course. I will probably never understand how much mothers may have to talk about. Anyway, today I and Hugo developed our game. We ran and chased each other around the dining table, hid behind the couch, peeled each others belly bottom and kissed both once and twice.
I am lucky to have had Hugo as my friend.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar