lördag 20 oktober 2012

KALAS



Nu har jag precis kommit hem från kalas i Kävlinge. Elvin och Bella hade fyllt år, fråga mig inte vem dem är. Tydligen så har jag träffat dem när jag var typ nyfödd och det minns jag ju inte riktigt men dem verkar iallafall vara snälla och roliga. Dem är en hel massa år äldre än mig så jag roade mig mest själv med bland annat trappan, ormarna, råttorna (mer om detta längre ner) och pallen. Pallen var hur kul som helst och ännu roligare blev den när jag kom på att jag kunde klättra upp på den och sedan dansa loss till musiken. Vilken tur att jag tog min snurr-kjol på mig idag. Åter till ormarna och råttorna. Dem hade massor av råttor och ormar, dock inlåsta, vilket mamma var väldigt tacksam för men helst hade hon velat att dem inte alls fanns där. Till mammas stora fasa så fick jag också klappa en av råttorna. Ormarna däremot är man tvungen att åka till sjukhuset efter att man klappat dem och det tyckte jag kändes lite onödigt idag, nu när det är kalas och allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar