måndag 22 oktober 2012

BUS MOSTER

Måndagen började väldigt bra. Moster Loppan kom och hämtade mig och med henne vet man aldrig vad som kommer att hända. Denna gången tog hon med mig till CS, ja Center Syd alltså, och där bjöd hon både på fika, ballong och bur foto. Och för er som inte vet vad bur foto är så ska jag förklara det för er. Man går in i en liten bur och helt plötsligt så börjar det blixtrar det jätte många gånger och sen trillar några foton ut. Jätte konstig mojäng och det här med blixt tycker jag verkar löjligt, för den gör ju bara så att ögonen blundar. Men det var rätt roligt ändå!



Sen åkte vi hem till mormor och morfar och där gick jag raka vägen ut till Leo. Jag hjälpte till att plocka bort hans bajs och sopa i hans box. Jag tycker att vi passar så bra ihop för han och jag har likadan färg på håret och så har vi lika långa luggar också. Han får nog låna några tottar och klämmor av mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar