torsdag 4 augusti 2011

TRIVAS PÅ RÅÅ

Visste ni att jag har en gammel farmor?! Och som om inte det vore nog så har jag en gammel mormor och gammel gammel mormor också. Herregud vad alla är gamla!! Men igår handlade det bara om gammel farmor. Hon blev ännu gammlare än vad hon redan va och bara för det så var vi tvungna att åka i mormors bil en himla massa och sen sitta på något ställe där dem spelade samma lugna låtar som min sängmobil och man fick bara använda små bokstäver?! Knepigt folk det där på Råå!! När jag fyller år så kommer jag att önska mig saker och kläder istället. Moster Loppan har lärt mig att jag inte är så charmig av mig när jag höjer rösten, så igår la jag manken till och visade upp mig från min allra bästa sida. Jag försökte vila under dagen men igår var det alldeles för varmt och det hände alldeles för mycket som jag inte ville missa, så ni kan ju tänka er hur trött jag var när jag kom hem. Av någon konstig anledning la mamma och pappa mig i det som dem kallar för mitt rum, andra kallar det för garderoben!! Där inne är det iallafall svalt och skönt och väldigt mörkt och jag orkade inget annat än att somna väldigt gott..



Min gammel farmor.



Kalas i mormor och morfars lada.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar