fredag 5 augusti 2011

SNOOZE

Jag kom ihåg!!! Jag kom ihåg att sova hela natten. Mamma och pappa är sååå stolta över mig och familjen Bergström avgudar mig, och det med all rätt. Det jag inte riktigt fattar är varför dem väcker mig när jag väl sover, om det nu är så big deal att man ska sova?! Blev nämligen väckt imorse för att åka till fru doktor. Jag trodde det var en vanlig vikt och längd kontroll, men tji fick jag när den annars snälla doktorn tog fram TVÅ långa sprutor och tjoffade ner i båda min lår. Aldrig tidigare har jag känt sån smärta.. Aj aj aj!! Vilken tur att både mamma och pappa var med som kunde trösta och rädda mig från den elaka tanten. Lär krävas övertalning om dem ska få med mig ditt en gång till.

I vår familj går vi ofta på kalas, mamma släkt verkar aldrig ta slut. Idag är ännu en kalas dag och för att orka med allt stoj och stim så måste man tydligen vila innan, så det är precis vad jag tänker göra nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar