söndag 29 december 2013

JULAFTON

Jag hade visst varit snäll, för tomten kom på kvällen. (Men snällast hade nog ändå Viggo varit, trots sin ringa ålder på 2 månader). Jag tackade och tog emot mina paket, på lagom stort avstånd såklart!! Jag önskade tomten god jul, men någon kram fick han däremot inte. Nej nej!! Att bara hälsa på honom kändes precis lagom detta året.

Jag fick väldigt många fina paket.


Här ser ni några av alla de sakerna som jag fick.
• pippihår
• lek iPad
• massa vilda djur
• massa hästar
• en skrållan
• en docka som jag har döpt till Marta
• pottor till dockorna
• tallrik, sked, nappflaska till dockorna
• blöjor till dockorna
• onepiece
• morgonrock
• massa Pippipussel och alfabetspussel

Den vita lurviga saken till vänster ville också gärna vara med på bild men han fick jag alltså inte.


Förutom dockorna som jag fick och som jag älskar så blev jag också väldigt glad för den här. En alldeles egen säng till dockorna som pappa hjälpte mig att skruva ihop.


Men bäst av allt var ändå den här paketen. En stor cykel!!! Nu behöver jag inte låna Märta och Astrids cyklar längre, för nu har jag min alldeles egen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar