tisdag 10 december 2013

IBLAND SÅ

Nej bloggen har inte tagit jullov, inte än iallafall. Men ibland händer det saker som man, inte ens jag, kan styra över men som man ändå måste ta hand om. Man vill att allt ska vara glatt och roligt men det kan det inte vara tydligen. Ibland måste man bara "face the fact" och medan man gör det så är risken stor att just skrivlusten gömmer sig och kryper fram först när allt har lugnat ner sig igen. Och lite där är jag nu.. Saker och ting börjar trilla på plats igen och jag känner att jag kanske har både tid och ork att skriva lite igen. Jag lovar inget eftersom jag bara har två dagar kvar tills mitt jullov börjar och precis som förra året, när jag laddade inför resan, så ska jag och mamma vara lediga alla dagar. Lite oklart vad vi ska hitta på denna gången men det lägger jag med varm hand över till mamma. Men skönt ska det bli iallafall. Och med detta skrivet så ville jag bara säga att jag behövde en paus, men är nog tillbaka nu men kanske inte så länge, för snart är det jag som har jullov. Ja man vet inte riktigt helt enkelt hur det blir..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar