tisdag 2 april 2013

LEDIG

Det har varit påsk och alla har varit hemma tillsammans, förutom Peppe då. Han drog till pappas kusiner och blev kvar en hel vecka. Enligt mamma och pappa kan det ibland bli lite intensivt när jag och Peppe vistas i samma lägenhet, (jag förstår absolut inte var dem har fått det ifrån) och när någon av oss ska sova borta, så är tydligen hunden mer poppis än vad jag är. Jag tror jag får ta ett snack med dem där Kajsa och Stina!! Men nu är ordningen återställd här hemma och jag och Peppe härjar på precis som vi alltid gjort.

Idag när jag och pappa skulle gå till doktorn, eller pappa trodde att det var idag fast att det är imorgon, så mötte jag ingen mindre än Hugo. Min fina Hugo!! Han skulle också till doktorn, såklart, och kolla sin dumma hosta. Jag tyckte lite synd om honom och gav honom en klapp på kinden. Jag hoppas att vi ses på dagis på torsdag igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar