fredag 19 april 2013

DILEMMA

Jag hänger inte med. Jag trodde att jag gjorde det, men det gör jag inte. Dagarna går alldeles för fort och är fyllda med saker från morgon till kväll och att mamma klättrar högre i träden, eller var det jobbet(?!) gör det inte heller lättare för mig, eftersom jag brukar låna hennes mobil att knappa på. Pappas mobil är uteslutet, för på den finns bara en massa sport appar. Kanske borde jag önska mig en iphone mobil (för ska det vara någon så måste det vara en iphone) i födelsedagspresent?! Eller nej just det ja, mamma jobbar också på dagis och är alldeles för pedagogisk för att jag skulle få en sån. Jo ser ni, om det är något svårt ord jag har lärt mig så är det ordet pedagogisk. Det betyder att man bara ska ha tråkigt och aldrig får göra något kul.

Jag får fortsätta att fundera på hur jag ska lösa detta. Kanske är det dags att efter snart två år att sluta blogga?! Alla ni där ute som kikar in på min blogg, vad sägs om att ni istället startar varsin blogg så att jag får lite att läsa istället och faktiskt lära mig det också och inte bara skriva. Det är svårare än det ser ut och då ska ni tänka på att jag bara snart är två år. Tänk på det ni!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar