torsdag 4 april 2013

BUDDIES



Här ser ni mina två kompisar som bor i Australien. Dem heter Isaac och Olivia. Jag har aldrig träffat någon av dem, fast det känns ändå som om vi känner varandra rätt bra. Jag och Olivia brukar smsa varandra och uppdatera varandra om läget. Ibland dröjer det innan jag får svar från henne och det beror på att när det är dag här så är det natt hos henne. Jag kommer inte ihåg vad det heter men det var det som gjorde att jag inte ville sova på natten när jag kom hem från Mexico. Jag har inte hört några planer om att resa till Australien men om jag skulle föreslå det för mamma och pappa så tror jag inte att dem skulle tacka nej.

Here are my two buddies who lives in Australia. They named Isaac and Olivia. I have never met any of them, though it still feels like we know each other pretty well. Me and Olivia usually text each other and update each other about the situation. Sometimes it will take before I get a response from her and that's because when it is day here it is night with her. I can not remember what it's called but it was what made me not want to sleep at night when I got home from Mexico. I have not heard any plans to travel to Australia but if I would not suggest it for mom and dad, I do not think they would say no.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar