måndag 4 februari 2013

HEJ HEJ HOLA HOLA

Jag är tillbaka och jag är här för att stanna!! Efter många funderingar så har jag bestämt mig för att fortsätta att skriva och dela med mig av min ibland händelserika vardag och ibland lite mindre händelserika vardag. Jag har stor släkt och många vänner men som jag tyvärr inte hinner träffa eller prata med varje dag. Och för att det inte ska bli så tjatigt varje gång vi ses med samma frågor som; trivs du på dagis? Har du lekt med Hugo? Är du snäll mot mamma och pappa?, så är just mitt bloggandet ett ypperligt tillfälle där ni får reda på nästan allt om mig. Ordet seriöst har jag fortfarande inte lärt mig vad det betyder och jag planerar inte heller att göra det. Nu kör jag mitt race, så välkomna tillbaka till mera maggie..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar