söndag 29 juli 2012

TRE DAGAR

FREDAG



Jag badade i havet. Åt massor med glass. Gick på restaurang. Lekte med mammas släkt. Organiserade på golfbanan.

LÖRDAG



Jag blev väckt tidigt. Hjälpte mormor och morfar på deras gårds-fixar-dag. Gungade gunga. Klappade fint på alla hundar. Klappade på Leo och Pumba. Satt och tittade på medan de andra byggde pool. Åkte till farmor och farfar och gick på fasters kalas. Åkte tillbaka till mormor och morfar och sov i husvagnen.

SÖNDAG



Helgens höjdpunkt! Ett års kalas för min bästa vän Hugo. Ätit massor med kex och tårta. Gungat i Hugos present. Myst på rutschkanan. Hjälpt till att öppna paket och självklart lekt lite med dem också.

Efter två veckor i från varandra fick vi äntligen ses. Jag blev så glad att jag bara inte kunde låta bli att slänga mig på om och på honom. Men idag hörde jag våra mammor lova att vi skulle börja ses igen och är det något jag har lärt mig av mina föräldrar så är det att man håller vad man lovar, vilket innebär att det inte lär dröja allt för länge innan jag har Hugo i mina armar igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar