söndag 22 juli 2012

HEM LJUVA HEM

Nu är jag hemma igen. Vilken lycka! Jag får nog erkänna att jag är lite hemmakär oavsett hur bra det än är borta. Febern som har smugit sig på några dagar försvann i samma sekund som jag kom innanför dörren. Alla äldre, (mamma, pappa, deras kompisar och släkten) har varit väldigt impad av att jag är så himla duktig på det mesta. Jag sover länge, jag äter bra, jag leker bra, jag är på bra humör, jag somnar själv och lätt.. Själv fattar jag inte vad det är att vara impad av. Är man trött så är det väl bara till att gå och lägga sig och somna, är man hungrig så äter man, leksaker är ju bland det bästa som finns och för att orka med en hel dag så behöver man sova länge och bara tanken på att behöva dela säng med mamma och pappa gör mig helt svettig. Så enkelt är det!!
Igår hann jag inventera större delen av hela lägenheten. Jag måste ju hålla koll så att inga saker har tillkommit eller försvunnit under tiden jag har varit borta.

Borta bra men hemma bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar