torsdag 12 juli 2012

FLITIG

Klockan är inte så mycket och jag har redan hunnit vara hos gammel faster och träffat Tindra. Mamma är igång med ett nytt projekt. Det är alltid lika spännande varje gång mamma får ny idéer. Pappa suckar högt medan mamma fjäskar värre än en hundvalp för att få igenom det. Hela dagen igår höll hon på med sitt projekt och idag fick jag och pappa följa med upp till gammel faster för att göra det sista, eller ja, pappa gjorde det sista medan jag lekte titt ut. Denna lek har jag börjat leka väldigt mycket på sista tiden. Den är så vansinnigt rolig och alla blir glada av den.



Nu har jag precis kommit hem från en lunch dejt med Tindra. Basilika bjöd på både majs, ärtor och kak buffé. Mamma har sagt att vi ska passa på att njuta nu, för snart börjar allvaret. Vad det innebär vet jag inte riktigt men för att vara på den säkra sidan så passar jag på att njuta, VARJE DAG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar