lördag 14 juli 2012

KARNEVAL

Det här med karneval verkar ju vara riktigt skoj. Förra året var jag ännu mindre och kommer inte ihåg så väldans mycket men i år känner jag att det är mitt år. Jag vaknar, får välling och sedan är jag på stan med mina polare hela dagen. Två dagar i rad har jag hängt med Tindra och igår dök även Ebba och Moa upp också för lite karnevalshäng. Vi brukar sitta i våra vagnar och glida runt bland allt folk, stanna till och titta på någon konsert och äta sött och gott. Vad mer kan man begära?!
I förrgår kväll kom gammel faster på besök, igår kväll hängde jag med pappa hos farbror Kamph och idag ska jag sova hemma hos farmor och farfar. Som ni hör så går det väldigt bra just nu.
Hoppas ni har en lika rolig karneval som jag har.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar