måndag 21 maj 2012

MIN DAG

Oj oj oj!! Vilken super dag jag hade i torsdags. Mamma och pappa överraskade mig med välling på sängen och med en massa paket. Tyvärr så hade dem inga band så dem där paketen kunde dem behålla för sig själv, jag tänkte iallafall inte öppna den. Istället så lutade jag mig tillbaka och njöt av showen.



Pappa är tydligen en duktig paketöppnare och trollade fram den ena braiga saken efter den andra.



Först ut tittade en ny kaninsnutte. Man kan aldrig ha för många!! Sen kom ett par badbyxor som tydligen ska hålla både det ena och det andra gömt, om ni förstår vad jag menar. Efter dem tittade en super cool mobil fram. Den kan både räkna, prata och sjunga och det är mer än vad mamma och pappas kan göra. Till sist trollade pappa fram en tv. Jojomen!! En alldeles egen liten grön tv. Vad mer hade man kunnat önska sig?!

För att fylla år för första gången så är jag väldigt nöjd med allt. Medan mamma och pappa öppnade de andra paketen och ohh:ade ikapp så underhöll jag mig med dem få snörena som några hade fattat är ett måste på barn paket, men jag ska hälsa och tacka för alla JÄTTE fina presenter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar