onsdag 16 maj 2012

FULLT UPP

Pust!! Vilken dag!! Skyndade iväg efter vällingen imorse för att möta upp Hugo och hans mamma. Sen begav vi oss mot gymnastiken. Jag berättade igår för Hugo att jag tänkte gå dit idag och det ville han ju bara inte missa. Tillsammans med en väldans massa andra barn så stormade vi stället.



Några av barnen var rädda för tunneln, (hur man nu kan vara det?!), men det var bara bra för då kunde jag och Hugo krypa dessto mer i den. Sen hittade vi en remsa på golvet som vi bara var tvungna att bita och dra i, självklart tillsammans!!



Sen var det bara hem och vila och äta plock mat såklart innan jag drog vidare hem till gammel faster. Först trodde jag att näst kusin Kajsa skulle gifta sig men sen fick jag förklarat för mig att det visst var bal idag och när det är bal då ska man vara nästan lika fin som om man skulle gifta sig. Medan dem drack bubblig dryck så kalasade jag på en maskros i trädgården.

Nu är jag hemma igen efter en runda till något slott där vi tvunget skulle titta på en massa olika bilar och folk som varken mamma eller gammel faster känner. Det pirrar lite i magen och vem vet, kanske är det inför morgondagen som sägs vara en stor dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar