tisdag 15 maj 2012

MERA BUS

Min pojk vän Hugo bjöd in till lek idag och det tackar man ju inte nej till. Efter sprutorna igår så har jag inte sovit så bra i natt och i förmiddags trodde jag att jag var jätte trött men nöjde mig med 15 min vila, men sen blev jag ledsen och insåg att jag nog var trött på riktigt nu och vilade därför i 30 min till men det hjälpte inte riktigt så när jag kom hem så fick jag vila en gång till lite längre och sen blev det bra. Förstår ni vilka problem dessa jäkla sprutor ger en?!
Men emellan alla vilningar så hann jag och Hugo att röja.


Här raggade Hugo upp mig i sin boll bil och precis som allt nytt så var jag tvungen att smaka lite på bollarna.


Sen drog vi ut i det fina vädret och då visade Hugo mig sin egna borg som han har i sin trädgård. Kan ni fatta?!! Han har en egen borg!!


Efter en massa bus, tårar och snor senare så var det dags att åka in till stan igen och medan vi väntade på våra snurriga mammor så delade vi på ett digestive kex. Är man kompisar så är man!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar