lördag 19 maj 2012

ISAK

Nu har jag precis kommit hem från Isaks 1 års kalas. Han fyllde ju år igår men hade sitt kalas idag. Tyvärr så var han inte lika glad över att se mig som jag var att se honom så istället så hängde jag med hans kusin Mathilda. Just nu är jag inne i en fas där jag vill prova på att stoppa allt i munnen. Det som alla andra kalasar på vill jag också smaka på och när jag inte nöjer mig med det då kryper jag under borden och tar vad som finns där, det har Peps lärt mig. Ni skulle vara veta hur mycket mat folk tappar på golvet.



Med mig hem fick jag en majskroks påse. Min allra första majskroks påse!! Lyckan är total!!

2 kommentarer:

  1. Förlåt Maggie att jag inte var så trevlig idag, men dessa dumma tänder slutar aldrig att dyka upp. Har ju pågått hur länge som helst. O min mamma tycker
    Jag är så dryg bla bla bla heeela tiden något med min mamma men hon förstod sen att jag har en anledning till o va så känslig, iallafall vill jag tacka så hemslt mkt för de fina presenterna jag fick av dig. Kanske kan bjuda ut dig på en dejt ute i sandlådan ;)?

    SvaraRadera
  2. Hon är ju så förbaskat söt, den där Maggie!!

    SvaraRadera