onsdag 2 november 2011

TA VATTEN ÖVER HUVUDET

Hela dagen idag har jag fått vila upp mig för att jag skulle orka med vad som komma skulle i eftermiddags, nämligen undervattensfotografering. Jag vet inte riktigt hur man summera något som innehöll att få vänta vääääldigt länge, för att sedan blir nertryckt under vattnet och inte bara en, två eller tre gånger utan hela fyra gånger, bara för att mamma inte var nöjd med bilderna. Tack för det!! Trots alla dränkningsförsök så höll jag god min och det är ju annat än vad man kan säga att mamma gjorde. När det inte riktigt går hennes väg så surnar hon till och när hon väl gör det så gör hon det ordentligt. Just därför kan jag omöjligt ha fått hennes humör som vissa påstår, för tro mig, det har hon definitivt kvar.
Nåja, om det blev några bilder eller inte återstår att se, det enda jag vet är att det lär inte bli några fler undervattensfotograferingar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar