söndag 27 november 2011

I BILEN

Usch den här Berit verkar inte vara någon trevlig sak. Hon förföljde oss hela vägen hem från Åhus och idag ställer hon till det när det är julskyltning och allt. Inte för att jag vet vad julskyltning innebär men det verkar vara bra mycket trevligare än vad Berit är.

Igår blev jag introducerad för det årliga pepparkaksbaket. I år kunde jag inte riktigt dra mitt strå till stacken men nästa år, då jäklar i det. Efteråt körde jag och mamma upp till Åhus för att hon skulle bli fin i håret och för att jag skulle bli en bilbarnstol rikare. Medans mamma ändrade hår skepnad, rätt så mycket, så lekte jag med Dora. Världens största hund!! Hon är en grand någonting och är lika stor som min vagn, det ni. Jag fick även lekt lite med Nova och Stella innan det var dags att åka hela vägen hem igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar