torsdag 17 november 2011

SEX MÅNADER

Oj oj oj vilken bra dag det har varit idag. Jag tror att jag får fylla månad lite oftare. I förmiddags passade jag på att mysa med pappa och peps en massa innan mamma tog över kommandot och drog med mig till doktor Anna. Idag var det dags för 6 månaders kontroll och mamma kunde inte vara stoltare när jag fick en godkänd stämpel i min bok. Gått upp i vikt hade jag också gjort för er som bryr er om det. Efteråt mötte jag upp Hugo och Isak och gick på cafe, där överraskade mamma mig med att hon hade smugglat med några majskrokar till mig och som om detta inte räckte så blev det också en långpromenad i vagnen med nerfälld sufflett hem till gammel faster där bus stod på schemat. Nu har jag precis klämt en stor flaska välling och med det i magen så kan jag gå och lägga mig efter en mycket mycket bra 6 månaders dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar