söndag 2 februari 2014

STORT KLIV

Ja kära ni. Just nu har jag absolut ingenting att skriva om. Nada!! Eller jo förra veckan var jag sjuk en dag och hemma från dagis och på grund av denna förbaskade hostan så missade jag både Liams kalas igår och gympan idag. Japp, that's it!! 

Jag har bloggat i 2 1/2 år och det sägs att man ska sluta när man är på topp. På topp?! Är jag inte alltid det?! Man brukar säga att jag är toppad iallafall. Jaja.. kanske är det snart dags att ta förväl av denna blogg. Jag fyller snart 3 år och det är rätt stort, kanske är det tillräckligt stort för att ta det stora klivet och lämna blogg världen. Vem vet vad som väntar utanför den?! 

4 kommentarer:

  1. Nej Maggie, faster tycker inte du ska sluta blogga, hon vill gärna läsa om vad du hittar på om dagarna/veckorna. Du behöver ju inte känna en så stor press och skriva varje dag/ofta, utan hellre att du behåller bloggen och skriver när det hänt något kul eller speciellt du vill berätta :-) Även att bara lägga upp bilder är kul, i alla fall för mig som inte ser dig så ofta.
    Puss&kram

    SvaraRadera
  2. Jag håller med faster... Kram Line

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  4. Vi (jag och Viggo) som bor en liten bit ifrån dig tycker det är kul att se vad du hittar på lite då och då. Så för vår del får du (mamma) fortsätta skriva :)

    SvaraRadera