måndag 24 februari 2014

BUS

I fredags var det hockey på tv och eftersom varken jag eller mamma är direkt intresserade av det så åkte vi istället och hämtade Kajsa och Stina och drog till.... BUSFABRIKEN!! Tjohoo vilket skojigt ställe detta är, man vet liksom inte vart man ska börja någonstans. 


Vi började med att hoppa studsmatta. Detta kan vara något av det roligaste jag vet och det verkar det som om Kajsa och Stina också tycker. Undra om jag får plats med en sån uppe på loftet?! 


Ett sånt här bollhav kan jag nog också tänka mig att ha. Alltså där var så många bollar att jag tappade räkningen efter 5, 4, 8, 3. Kanske blir mitt lilla rum perfekt för dessa?! 


De här läskiga figurerna kan jag däremot klara mig utan. Jag förstår överhuvudtaget inte hur barnen kan springa fram och krama dessa räliga varelserna. Hade där bara kommit en så hade jag nog kunnat kontrollera mig, men nu var det ju tvunget att dyka upp 3 stycken, på samma gång(!!). 

Efter 5 timmar tyckte mamma att det var dags att åka hem. Då hade vi hunnit åka, bolla, klättra och hoppa i allt, äta lunch och fikat. En väldigt bra fredag med andra ord!! 

1 kommentar: