måndag 17 februari 2014

SPORTLOV

Så var det dags för ännu ett lov. Nu har jag sportlov och tydligen ska man vara sportig då, men eftersom hostan (fortfarande!!) ställer till det för mig så blev det ingen gympa igår och det bli definitivt ingen sportig vecka heller. 

Igår smygstartade jag lovveckan med att hänga med ingen mindre än Hugo. Vi har typ inte träffats på 3 veckor. Första veckan var jag hemma pga hostan. (Denna förbenade hostan!!) Sen var det Hugos tur att vara hemma och när han var tillbaka förra veckan så var jag hemma igen. Och nu ska jag ju ha lov en vecka till så att ses igår var bara ett måste. 

Det ska synas att det har varit barn framme och att de barnen har haft väldigt roligt. 

Idag inledde jag mitt sportlov med att hänga med mamma till jobb. Mamma har ett väldigt roligt jobb. Där finns hur många barn som helst att leka med och väldigt många nya spännande lekssaker. 


Jag började med att rita en jääätttttte stor teckning till pappa, med tusch!! 


Sen spelade jag lite innebandy. Lättare sagt än gjort!! Med andra ord så spelade jag inte så länge. 


Och det bästa till sist. Lunchen!! Jag fick sitta på en stor stol, vid ett stort bord, tillsammans med stora barn och äta med stora bestick. Jag kan meddela att maten smakade mumsfillibabba också. 

Mitt sportlov hade inte kunnat börja bättre!! 

1 kommentar: