onsdag 19 juni 2013

KONSTIGT

Jag är inte mig själv, eller jo det är jag, fast ändå inte. Just nu är det väldigt mycket av detta och all min energi går åt till att vara arg och inte försöka vara arg. Jag vill ju inte vara arg men blir det iallafall. Innerst inne så tycker jag om mamma och pappa men ändå slår och sparkar jag på dem. Jag vill hitta på nya saker men det ändå som kommer ut ur min mun är; NEJ!! Jag vill inte skrika och gråta flera gånger om dagen men det liksom bara kommer av sig själv och jag vet inte varför. Egentligen är jag ju en glad tjej som tycker om det mesta, men just nu blir bara allt fel. Hela tiden!!

Detta mina vänner är vad jag har haft för mig den senaste veckan. Till helgen drar jag och mamma och pappa på äventyr. Då ska jag försöka vara snäll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar