torsdag 20 juni 2013

GOD NATT

Idag började det väldigt bra. Jag han säga hej och hej då till mamma innan hon åkte till jobbet. Sen har jag hängt med pappa och Peppe nere på stranden. När mamma är ledig har hon lovat att vi ska bada en massa varje dag. Men sen när mamma kom hem var det inte lika bra längre. Hon var jätte ledsen och berättade att min gamla gamla mormor hade somnat in. Det är väl inget att vara ledsen för sa jag, hon vaknar säkert snart igen. Men då förklarade mamma att hon inte kommer att vakna igen. Hon somnade och flög upp i himlen, till sin hund Putte och gamla gamla morfar som hon saknade och inte har träffat på många många år. Nu slipper hon att bo ihop med de andra gamla tanterna och farbröderna som hon enligt sig själv var alldeles för ung för iallafall. Nu ska jag trösta mamma lite mera och vinka upp till gamla gamla mormor. Sov gott!!


Gamla gamla mormor Siri, 95 år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar