torsdag 14 mars 2013

MEDOCIN


Den som uppfann medicinen ska jag ta ett snack med, och den som uppfann medicinen med smak i har bannemej inte smakat på den själv.

Såhär har mitt "matintag" sett ut de närmaste dagarna, plus några smoothies. Hostan, snoret och febern liksom hoppade på mig efter dagis i fredags. Sedan dess har jag tittat på 'Memil' 400 gånger (har jag sagt att jag tycker om 'Memil'?!), badat varje dag (mest för att tvätta bort allt snor och medicin som av någon anledning fastar i håret), börjat sova i spjälsängen igen (ingen kommentar) och fått nya skor (Hugos mamma tipsade min mamma och det var mycket klokt gjort av henne).

Igår kom Peps hem och det passade ju bra eftersom febern bestämde sig för att försvinna till idag och vi har kunnat busa för fullt hela dagen. Rena rama cirkusen kallar pappa vårt hem för, jag förstår inte riktigt vad han menar med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar