fredag 1 mars 2013

H SOM I

Idag var det dags igen. Att komma till Härslöv alltså. Jag sa ju att det inte skulle dröja länge tills jag kom dit igen. I går kom moster Kicki och hämtade mig. Vi skulle hänga lite och ta igen förlorad tid. Vi lekte band, kurragömma, hitta morfar, massage för hund, kasta kläder och några andra lekar som inte så många hade tillåtit. Det är det som är så bra med moster Kicki, för henne får man lov att göra nästan allt. Idag tog jag sovmorgon och efter den tog jag mitt fulla ansvar och mockade till min häst. Jag klappade lite på 'Mani' och 'Allax' också. Sen var det dags att åka till mamma och hennes jobb. Det är lite små rörigt det här men om jag har fattat det rätt så jobbar moster också på mammas jobb nu. Kul för dem ju!! Innan mamma packade in mig i bilen så hann jag springa 200m i matsalen, prova alla barnens gummistövlar (och flytta om bland dem), rita och självklart bossa över det äldre barnen.


Moster och jag, trallallala!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar