söndag 2 september 2012

EN BRA DAG

Igår kom han, Hugolicious!! Han kom och lekte med mig, bråkade med mig, åt bullar med mig och kramades med mig. När våra mammor var hemma hela dagarna så sågs vi minst en gång i veckan men sedan dem började jobba så har det blivit betydligt mindre. Men från och med imorgon så blir det ändring på det, för då kommer vi att ses varenda dag.

Tänk varenda dag med denna snygga killen, vad mer kan man begära?! Igår hann jag också med en hel del annat. Som bland annat en långtur i min nya vagn. Jag håller fortfarande på att känna in mig i den men ön så länge har jag inte mycket att klaga på. Möjligtvis skulle det vara att den också har ett förbaskat sele som alla envisas med att spänna fast mig i. Folk skulle bara veta hur kul det är att stå upp i vagnen medan den rullar. På rundan hann jag också hälsa på bä bä svarta lamm. Sen var jag tvungen att hem och vila för att orka med kvällens kalas. Nästkusin Johanna fyllde år och gammelmoster bjöd på både melon, feta, kyckling, majs, pasta, vindruvor och svamp, (men det får ni lova att inte säga det till mamma för då finns väl risken att vi aldrig mer kommer att hälsa på i Glumslöv).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar