fredag 21 september 2012

LEVER



Jag är här!! Mina planer gick inte riktigt som planerat denna veckan. Att smyga iväg med mamma eller pappas mobil är väldigt mycket svårare än vad man tror, är dem inte på jobb så är dem på möten, eller på några andra viktiga saker som jag tydligen inte har fått följa med på. Men bara så att dem vet så ska jag gå på en massa viktiga möten när jag blir stor och då ska varken mamma eller pappa få följa med. Så det så!!

I'm here! My plans did not go quite as planned this week. To sneak away with mom or dad's phone is very much harder than you think, if they are not at the work, then they have meetings, or some other important things that I obviously not was invited to. But just so that they know I will go on a lot of important meetings when I grow up, and then, neither mom or dad get along. As it so!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar