måndag 17 september 2012

TORKA

Jag lever!! Jag mår utmärkt, kanske en aning trött men annars toppen. Denna veckan är tydligen helt fullspäckad, inte för min del då utan mest för mamma och lite för pappa och det är ju också deras mobiler eller iPad som jag brukar låna och blogga ifrån. Och om dem knappt är hemma så kan ni ju själva räkna ut att jag har ett stort problem!! Det här med dator är jag ju inte riktigt inkörd på och sen känns inte 2012 som datorns år heller. Man vill ju gärna hålla sig till "inne" listan också. Nej, jag får helt enkelt försöka smyga ut mamma och pappas mobiler från deras bakfickor, väskor eller jackor, eller var dem nu kan tänkas ligga, utan att dem hinner sakna dem. Kanske inte min lättaste uppgift men det är värt ett försök. Jag lovar inga underverk och till dess så får ni hålla till godo med dem inläggen som redan finns. Kanske dags för en återblick?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar