söndag 12 oktober 2014

MIN VÄN

Igår kom äntligen Hugo hit. Ända sedan jag fick reda på att jag skulle flytta så har jag velat bjuda hem honom. Han har precis varit på semester och bara sådär så hade han köpt en present till mig och inte vilken present som helst utan ett par... 


Uggs!!! Det är en riktigt vän som vet precis vad man tycker om och behöver. 


Sen bjöd jag på kex fika. Tur att jag har en stor stol och att vi har små rumpor så att båda två får plats på den. Efter fikan gick det i ultrarapid. Vi lekte på rummet, vi bråkade, vi ritade, vi bråkade, vi sparkade boll i trädgården, vi bråkade, vi lagade mat, vi bråkade och så lekte vi hund, utan att bråka!! Vi turades om att vara hund och det var jätte roligt. Hugo lovade att snart komma tillbaka igen och leka. Min fina vän!!



1 kommentar: