måndag 22 september 2014

NÖJD

I lördags vaknade pappa super tidigt, jag jätte tidigt och mamma tidigt. Pappa skulle iväg till jobb så han är ursäktad, mamma skulle på loppis tillsammans med Hugos mamma, också helt okej ursäkt. Men jag då?!! Jo jag har bara sådär, helt plötsligt bestämt mig för att börja vakna tidigt. Helst av allt vill jag gå upp mitt i natten men det kommer ju tydligen inte på talan. Istället får jag invänta dagens ljus och direkt när det tränger sig igenom persiennerna så studsar jag upp. Mamma och pappa är väl inte helt nöjda, framförallt mamma. Men detta är ju inte det ända som dem är helt nöjda över just nu. Ni vet den där konstiga känslan i kroppen, när man gärna vill vara snäll och lydig men man kan liksom inte. Eller när öronen bara glömmer hela tiden vad det är mamma och pappa just har sagt. Ja man kan ju inte alltid göra dem nöjda.
Något jag däremot är nöjd över att är en mycket fin sak som mamma fyndade till mig på loppisen. Det är alltid lika spännande att se vad hon har lyckats att roffa åt sig och just denna saken blev jag väldigt glad över. 


Ta da!! En cd spelare, och som om inte det vore nog så kan man också sjunga i micken. Lyckan är total!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar