måndag 29 september 2014

MORMOR

Det här med beroende har jag nog aldrig riktigt förstått innan, förens nu. Efter att ha bott 6 veckor i sträck ute hos mormor och morfar så börjar jag nu sakna dem väldigt mycket. Morfar var och hälsade på för ett tag sedan men inte mormor. Jag vill träffa henne nu. Nu, nu, nu.. helst igår. Varje dag frågar jag när hon kommer och i natt vaknade jag och undrade jag vilken dag hon ska komma hit. Jag vill ju så gärna visa mitt rum och min trädgård för henne. Ryktet säger att hon kommer hit i veckan. Jag hoppas verkligen att det betyder snart. 

Ps. Om du läser detta mormor så ta med hästsläpet när du kommer. Min stora häst har gått i sönder så du måste ta med den hem och laga den. 

2 kommentarer:

  1. Och snart kommer Viggo också. Bäst av allt kanske (?) att han ska sova över :D

    SvaraRadera
  2. Hej Maggie
    Jag kommer på torsdag, är du hemma kl 16,00?
    Jag tar den STORA bilen så får din häst plats.
    Vi ses
    Mormor

    SvaraRadera