fredag 30 maj 2014

TUPPA VÄN


Härom dagen när jag, mamma och Peps var ute på en kvällspromenad så träffade vi Märta och hennes mamma. Märta bor ju inte längre i Tuppa och jag frågar varje dag var hon och Arvid bor nu och när vi ska åka och hälsa på dem. Som tur är så träffar jag ju dem på dagis. Hur som helst så skulle de hälsa på Astrids (som också har flyttat i från Tuppa) pappa som lagade en massa hål i väggarna och medans våra mammor och pappa stod och pratade med varandra om rätt tråkiga saker så passade jag och Märta på att göra sånt som man egentligen kanske inte får och framförallt inte när klockan är 9 på kvällen. Men Märta kände att hon bara var tvungen att göra allt en sista gång och då kan jag ju inte säga nej. Jag ser ju upp till Märta. När jag också flyttat så kommer vi att bo närmare varandra och då ska vi springa och ringa på hos varandra och leka på varandras rum. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar