torsdag 22 maj 2014

EN HEMLIS

Men oj!! Jag hade nästan glömt bort att jag har en blogg. Jag tänkte att jag skulle ha skrivit om min Stockholms tripp och visat hur min födelsedag var men nu när det är så fint väder så har jag helt enkelt inte tid att sätta mig ner och fila på en massa inlägg. Sen har det inte riktigt heller varit som brukar vara här hemma. Mamma och pappa har diskuterat hej vilt, skrivit oändligt många lappar och pratat tokigt mycket i telefon med tant Lina och med någon okänd kvinna som bara verkar prata siffer-språk. Men så i måndags fick jag förklarat varför inget har varit sig likt och nu kan jag äntligen avslöja det här också. DE HAR KÖPT ETT HUS!! Jojomen.. äntligen kommer jag att ha en egen trädgård där jag kan vattna hur mycket jag vill och en hel ovanvåning som jag mer eller mindre tänkte lägga beslag på. Jag tänkte mig ett lekrum, ett sovrum och ett klädrum. Mamma och pappa tror jag får flytta ner i källaren, minst går ju först!! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar