lördag 24 maj 2014

TIGRAR OCH PONNYSAR

Igår kom Moas mormor och hämtade henne på dagis och då fick jag en väldig längtan efter min mormor och morfar. Vi sågs ju visserligen i söndags både på farfars 80 års kalas och på mitt 3 års kalas men det är ju hela 5 dagar sedan. Så sagt och gjort så åkte jag ut till mormor och morfar igår. Jag fick hälsat på alla valpebarnen, lekt med Saffran, gungat med morfar, badat benen i poolen, ätit jordgubbar och choklad, tittat på tigern i trädet(!!) och sagt god natt till hästarna. 

Ser ni något konstigt?! Det är bara ute hos mormor och morfar som det finns tigrar i träden men för er som är oroliga så ska jag meddela att den är jätte snäll. 

Innan jag skulle åka hem så var jag tvungen att säga hej då och god natt till hästarna. Man måste ju ta sitt ansvar som ponnyägare. Pumba var lite mer kelen än vad Leo var och Leo var lite mer intresserad av min fuffe än vad Pumba var. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar