söndag 17 november 2013

HELG

Först var min helg planerad ända ut i fingerspetsarna, sen blev den jätte oplanerad men sen blev den planerad igen och ordningen var återställd.

Jag började min helg med att gå och äta frukostbuffé tillsammans med Lina och Edvin. Mycket trevligt och mycket gott. Jag var så hungrig så jag hann inte ta någon bild på maten men jag åt både müsli, bulle, ägg och köttbullar.


Efter frukosten fortsatte vi vidare till en jätte tråkig affär. Den hade kunnat vara jätte rolig om man bara fick lov att röra på alla flaskorna där inne men det fick man tydligen inte alla göra. Stränga order uppifrån!!


Sen gick vi till fågeldammen men där hann jag heller inte ta någon bild eftersom vi fick skynda oss därifrån med en smått ilsken svan bebis bakom oss.

Eftersom att jag inte vilar längre på dagarna så gäller det att hålla igång. När vi kom hem var det daga att konstverka lite. Aldrig någonsin har jag skådat så vackra teckningar.


Medan mamma och Emilie snick-snackade en massa passade jag på att ha en egen middagsbjudning inne på mitt rum. Brumma, nalle, kanin och Pippi var bjudna och uppförde sig väldigt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar